CerenSelvi canm valla herkesin makineden gümbür gümbür ses geliyor bende hiç ses çıkmıyordu bi de herkeste orda 140/ 15 gibi mesela sayılar yazarken bndr 0 ve ben hareket ettikçe kalp atışıni aldım onda da bakmadılar düzgün doktor yatırcam bugün seni hastaneye böyle ata olmaz dedi bende kabul etmiyorum cihaz düzgün bağlamadı dedim ondan sonra bağlayınca kendi evet diğerleri iyi bağlanmamış diyor bide sırt üstü yatırıyor doktora kağıda da sola yatarak çekildi diyor dedim doktora hep bunları çok gerdiler bugün beni