Merve42 bende oraya gidiyorum gerçekten iyiler ama yanındaki kişiyi içeri alıp gösterme filan yok abartmıslar 😄 sonucta devlet hastanesi bi şekilde devlet olduklarını belli ediyolar ama genel anlamda çok iyi bi hastane daha önce zekai tahire gidiyordum rezalet hepsi laçkalaşmıs tavırlar gebeleri azarlamalar filan hiç beğenmiyordum orayı bıraktım 20. Haftadan sonra buraya devam ettim suan 38. Haftamdayım ☺ Gayet memnunum