Nasippp ayyy çok güzellermiş hepsini alın inşallah 🥰
benim çekmecemde böyle 8 tane takımım var ama haliyle önceki doğumumuda tecrübe ettiğim için , doğumdan sonra ilk bir iki ay bunları hiç giyememiştim, dizden olanlar falan daha kullanışlı :)
önceki doğumum yazındı normal ince penye ip askılıların göğüs kısmını indirip emziriyodum ama kışlın için ayrı almam gerekli :)