Zynbgvn ilk doğumumu geçen sene yaptım bu konuda az çok bir fikrim var gerçekten pantolonlu altlı üstlü olanları giyemedim ilk 2-3 ay , boydan olanlar daha kullanışlı, ama geçen yaz doğumumda hep ince ve askılıları kullandım, bu kışın olacak mecburen kalın almam lazım. Emzirmek, oturmak kalkmak işkence olduktan sonra yemişim kapitalizmi 😁 zaten bende öyle şatafatlı pahalı şeylerden değil sade ucuz modelsiz şeyler arıyorum :) takım değil aslında benim aradığım tek parça uzun emzirmek için önü düğmeli olan gecelik, ama önü düğmeli olunca lousa geceliği kategorisine giriyor 🤷🏼♀️