Beyzasahr Gunesim_dogacak_06 benm 2.gebelik ilkinde sabah uyandım hafif sancıyla akşama kadar yattım oyle sıklaştı😅
Ahsen-01 tgbasltan. Hayırlı olsun 🥰 nasıl başladı doğumunuz bende şuan 40+4 oldum da hergun bir ümit bekliyorum ama gelmiyor benimkide yaptığınız tavsiye ettiğiniz birşey var mı
Dilek_ Gunesim_dogacak_06 38+1 ama malesef yalancı sancidan başka bisey yok artik cok bunaldım 😔doğurmak istiyorummm😂
Gunesim_dogacak_06 Adabimuaseret bende aynı şekilde sabah uyandım eşime dedim bugünde doğurmadım 😂bizimde yarın kontrolümüz var hayırlı haberlerle döneriz inşallah
Kaderaras Gunesim_dogacak_06 sormadom ama büyük bir ihtimalle sezaryen çünkü 41 haftadan sonra suni sancı etkisini yüzde 10 kadar gösteriyormış
Ahsen-01 Gunesim_dogacak_06 valla devlet 42 de suniyi deniyor sanırım nasıl olacak nolacak düşün düşün gelen giden yok dün o kadar hareketli idim ama yinede gelmedi birşey yarın kontrolüm var benimde bakalım ne dicekler