Ahsen-01 Gunesim_dogacak_06 valla devlet 42 de suniyi deniyor sanırım nasıl olacak nolacak düşün düşün gelen giden yok dün o kadar hareketli idim ama yinede gelmedi birşey yarın kontrolüm var benimde bakalım ne dicekler
Gunesim_dogacak_06 Ahsen-01 suni sanci kötüymüş ya ben çok korkuyorum yinede inşallah kendi sancılarımızla dogururuz
Gunesim_dogacak_06 Mervenur_kcbs net bisey demiyorlar ki işte bana 20 eylül 4 ekim dedi ben 20den sonrası için hergun tedbirliydim gelen giden yok 4 ekime kadar da bekliycez bakalım inşallah o kadar bekletmez bebek😊
Mervenur_kcbs Gunesim_dogacak_06 ben mesela 41-42 ye kadar beklemek istemiyorum 🙈ne yaparlar acaba 🙈🤷🏻♀️Sezeryan istemiyorum normal istiyprum
Kaderaras Gunesim_dogacak_06 sormadom ama büyük bir ihtimalle sezaryen çünkü 41 haftadan sonra suni sancı etkisini yüzde 10 kadar gösteriyormış
Gunesim_dogacak_06 Adabimuaseret açıklık oldumu hissetmiyormuyuz🤔 yani herhangi bi belirti vermiyor mu ben sabahtan beri bel agrisi çekiyorum dinlenince bile geçmiyor Allahtan yarın kontrolüm var soracam
Adabimuaseret Gunesim_dogacak_06 yok hissetmiyorum valla bence bu kişiden kişiye değişiyor ebe doğumu tetiklemek için biseyelr yaptı anlamadim çok acıdı
Gunesim_dogacak_06 Mervenur_kcbs hayırlısı canım ben pazar 40 haftalik olucam henüz tık yok sezeryana dönecek diye korkmaya başladım iyice 😒