Bsr_960 benimde geçen sene Mayıs’ta tek yumurta ikizlerine hamileydim 10 haftalık kalp atışları duyulmadığı için kürtaj olmak zorunda kalmıştım Aralık’ta da kimyasal gebelik olmuştu yani 2 kaybim olmustu. O zaman bana kimse demedi tiroid hormonu önemli yada hap kullanman gerekiyo diye