giresun Bsr_960 Ben 2 senedir İlaç kullanıyorum kullanmama rağmen 2 nin altına hiç düşmüyor 75 mg çıktık bakalım ne olacak
giresun Bsr_960 hayır referans aralığından düşük ama bazı doktorlar 2nin altına düşmeli diyor hamilelik için bazıları ths çok yüksek olmasına rağmen hamile kaliyor
Yasemin0728 Nuray23 dostinex kullanıyorum canım. Pazartesi yarım perşembe yarım şeklinde kullanılıyor
Nuray23 Yasemin0728 bende dostinex kullandim 😊 sonraki ay hamile kaldim. Darisi sana olsun hadi insallah 😁