Bsr_960 prof dr yeşim erbil var onun videolarını izleyin aslında doktorlar yanlış bakıyorlar yalnızca tsh ın bi anlamı yok t3 ve t4 e de bakmak lazım. Benim tsh yüksekti ama t3 ve t4 normal aralıktaydı o yüzden bence. Doktor arkadaşım da aynısını söyledi bana. Ben endokrin profuna gidiyordum tshım 4 küsür olmasına rağmen hamilelik düşündüğümü de söylemiştim bana ilaç vermedi gerek yok dedi ama 11 çıkınca doktorum dahiliyeciye yönlendirdi o hemen verdi 75 ile başladım şu an 175 mg kullanıyorum sırf hamileyim çocuğa bi zararı olmasjn benden ötürü diye ama normalde olsa içmezdim