Dün ankara şehir hatanesinde doğum yaptım şu an odadayım taburcu olcaz inşallah ben normal doğumdum refakatçi almadılar ama eşim elinde yemek poşetiyle istediği saatte girdi istediği kadar oturdu bebeği sancı odasında ebeler giydirdi beni yukarı odaya çıkınca eşim zaten babayı hemen arıyorlar gelsin diye herkes gayet ilgili alakadar doğum yaptıranlar anlayışlı canım tatlım diye hitap ettiler hep gayet memnunum sezeryana refakatçi alıyorlar ama normale almıyorlar