kerimannesi evet o an hangi doktor varsa o giriyor. Ama onemli olan doktor yaptırıyor dogumu canım ebeler degil. Ben ilk cocugumu etlik te dogurdum doktoru gormedim bile 🤷 bagırıp cagırma asla yok tüm nazımı cektiler ne desem yaptılar asla kırılmadım kotu tek anı kalmadı aklmda sayelerinde Allah razı olsun cok memnum kaldım.