Ikinci-mucize benimde zaten düşük riskim vardı 23 haftadan beri istirahat iğne ilaç progestan devam ediyorum karnım o kadar asagidaki,progestanida 37 haftamda Dr keseceğini söyledi bı yandanda cantan hazır bulunsun dedi doğumum başlayıp acil sezeyana alinmaktan korkuyorum ilk çocuğuma doğumu 10 sene önce yaptım bı gece yatmistim şimdi iki gecemi kaliniyomus