Ebru-123 Devlet hastanesi olduğu için ücretsiz. Orada doğum yapmayı düşünüyorsanız takibinizi oraya aldırmanız gerekiyor sanırım. Bende muayene için oraya gidiyorum memenunum şimdilik doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum.
Sadece pandemiden dolayı refakatçi almıyorlar diye duydum o da şu şekilde sezaryen olursa 1 kişi alıyorlarmış normal doğum olursa kimseyi almıyorlarmış sadece bebeğin babası görmek için gelebiliyormuş diye duydum.
Odalar ferah ve temizmiş tek kişilik odalarda kalınıyormuş. Odanın içerisinde banyo ve wc varmış. Şimdilik duyduklarım bu kadar 😊