aysesensoy 21.haftadayim 6 kilo almışım kilo endeksime göre şimdi Doğumda olmam gereken kilodayım 😔 Hem boyum kısa 1.52 hem de kilolu hamile kaldım o Doğum kontrol hapları sağ olsun kahvaltı yaparken ekmek yiyorum onun dışında ilk uç ay bulantı pek yazmadığım icin kilo aldım sonrasında dikkat etmeye çalıştım akşam geç yemek yemiyorum saat beş altı da akşam yemeği ama hareket etmiyorum artık havalarda ısınıyor (Doğu bölgesindeyim) yürüyüşlere başlarım.boyum da kısa olduğu icin 30. Haftalardan sonra hareket edememekten bel ayak ağrılarından korkuyorum yoksa emzirirken veririm kilo diye düşünmekteyim 🙏🏻