Susamtanesii Adabahar bana da herkes öyle diyor canım boyum uzun olduğu için ama takmıyorum kilo alınır da verilir de yeterli bebeklerimiz sağlıklı olsun 😉
Kbrasivri Hamileligimde 27 kg almıstım 😂 3 nisanda dogum yaptım. 13 kg verdim bile çok takılmayın buna lohusalıkta dikkat edin yeter sevgili hamişler 🤰 saglıkla dünyaya gelsin bebekleriniz inşaallah (not olarak tabi kı 10 kg fazlası sağlıklı bir kg alımı degil 😁siz dikkat etmeye çalışın)
aysesensoy DidemYldrm yaa sistem cok güzel..kizartma,ekmek,hamurisi ben de yemiyorum ama faydali seyleri biraz miktar olarak abarttim galiba..bir de aksam bisey yememek cok onemli,ben o kisimda biraz simardim😐
DidemYldrm aysesensoy bana kalsa benim bu kadar dikkat etmeme bunu bile almamam lazımdı ama alınıyor illa canım hamilelik allah dan zayıf hamile kaldım boyum uzun iç karnım geniş doktorum bana 12 kiloya kadar alabilirsin dedi ama 8-10 kg da yeterli dedi inşallah 8-10 kg ile bitiririm hamileliği
PamirMira aysesensoy bebeğin suyu ve eşi de var beslendiği kese yani sadece bebeğin kendisi değil ağırlık yapan
DidemYldrm [bilinmeyen] ben hamile kalmadan önce de öyle besleniyordum canım ondan zor olmadı Doğum dan sonra da zor olmaz 2-3 yıldır böyle besleniyorum 😅
DidemYldrm aysesensoy hamile kalmadan önce arada kaçamak yapıyordum artık son 3 aya girdik yapmaya da korkuyorum hhah
aysesensoy DidemYldrm kacamak isinin sonu yok,beni kacamaklar bu kiloya getirdi ki gunde 10000 adım atıyorum😐
Fatoskumsal aysesensoy aşırı morelim bozuluyor 56 kilo ile hamile kaldım 70 kiloyum puan 38 haftada sezeryan ile doğum yapıcam iyice kilo alıcam diye yemek yemeye korkuyorumok takıntı yaptım kiloyu 🙁