aysesensoy Kızlar ben 23.haftalık oldum.5 kilo aldım başımdan beri ama kendimi çok şişmiş hissediyorum😔 siz kaç kilo aldınız,nelere dikkat ediyorsunuz?
Senasehr aysesensoy canım bende 21 haftalık oldum ilk başta 4 kilo vermiştim şimdi geri almışım Ekmek yemiyorum üstelik sanırım bu kiloyu bebek alıyor biz değil ama bende de ödem var bacaklarımda falan
Hediyecelik aysesensoy 18+4 bende 5 kilo aldm hic bir seye dikkat etmiyorum😋🤣 sürekli yiyorum çünkü cok acıkıyorum 😋
PamirMira aysesensoy bebeğin suyu ve eşi de var beslendiği kese yani sadece bebeğin kendisi değil ağırlık yapan
Meydeyyy aysesensoy selam canım ben 21 haftaligim 2 kilo aldım çok kustugum için bazen o kiloda gidiyor yani yesende yemesende kusuyorsan kilo alamıyorsun ama bu aylardan sonra kilo alımı oluyormuş zaten önemli olan bebeğin kilo alması ben kilo alamama rağmen bebeğim gayet normal sağlığında 😗
Almira89 aysesensoy benim bugun dr randevum var tarticak bakalim kac cikicam korkuyorum🙈daha 12+5 im. İns almamısımdır.
Adabahar Susamtanesii sanırım bende 30+6 dayım 20 killo aldım😆 ama gören nerene aldın diyoo hiç belli olmyomş
DidemYldrm aysesensoy kızartma yok pilav yok hamur işi yok canım beyaz ekmek de yok 😅 sabahları 4-5 ceviz 1 bardak kefir 1 tane haşlanmış yumurta kaşar peynir beyaz peynir domates salatalık öğlen yemek yemiyorum çünkü yumurta çok tok tutuyor öğlen lifli bisküvi yiyorum bucak 4-5 tane süt içiyorum yanında 2 saat sonra muz ya da çilek erik en sevdiğim meyveler bunlar bunlardan birini yiyorum ama hafta da 3 tane muz kesin yiyorum akşam da sebze et balık tavuk yiyorum 1 bardak da kefir içiyorum içecek olarak tekrar dan akşam 18:30 dan sonra bir şey yemiyorum ıhlamur içiyorum canım çok tatlı çekerse yine yine 1-2 tane lifli buskivi yiyorum yanında ama akşamları yememeye özen gösteriyorum
Susamtanesii Adabahar bana da herkes öyle diyor canım boyum uzun olduğu için ama takmıyorum kilo alınır da verilir de yeterli bebeklerimiz sağlıklı olsun 😉
aysesensoy DidemYldrm yaa sistem cok güzel..kizartma,ekmek,hamurisi ben de yemiyorum ama faydali seyleri biraz miktar olarak abarttim galiba..bir de aksam bisey yememek cok onemli,ben o kisimda biraz simardim😐
BusraMuratS DidemYldrm Canım valla maşallah çok güzel dikkat ediyosun bende 21+3 haftalığım kızartma ve hamurişine oldukça dikkat ediyorum ama kaçıyor bazen tebrik ederim dayanıklılığını 😍 geceleri ben dikkat ediyorum çok fazla yememeye ama iştahım açıldıktan sonra çok zor tutuyorum kendimi zayıf hamile kaldım benimde boyum uzun 1.84 başta bulantıdan 4 kilo vermiştim 2 sini geri aldım sadece .. iç karnının geniş olduğunu karnının çok çıkmayışından anlıyorsun değil mi ? Ben de ona göre geniştir dicem kendim için 😅