24.+3 den selamlar. Benimde kizim olacak,Bizde Bebek beşiği,travel bebek arabasi,zibinlar,hastane cikisi 2 tane 10 lu 3 tane 5 li,bir kac tane tulum ,eldivenler,sapkalar,kapi susu, hediyelikler, alt acma, puset örtüsü, muslin, prima bez,uni baby islak mendil, agiz mendilleri,kendime pijama 2 takim,lohusa terligi vb. Seyler aldik aklima gelenler simdilik bunlar . Sadece bakim ürünlerini ve banyo ürünlerini almadim. Gebeligimde cesitli sorunlar olduğundan iyi ki ilk zamanlarda almisim diyorum. Cunku simdi surekli yatıyorum. Zaten son aylar yaza denk geldigi icin cinsiyeti ogrenir ogrenmez alisverise başladım. Allah hepimize saglikli evlatlar nasip etsin.