ecemsuu Benimde suana kadar aldıgım ve kaynanamla annemın aldıkları şunlar; 2 tane 10’lu hastane cıkısı, 4 tane 5’li hastane cıkısı kucuklerınden, agız mendıllerı, toplam 18 tane cıtcıtlı badysi var, 2 kalın battanıye 3 tane ınce battanıyesı oldu,2 tane nevresım takımı bırı annemden bırı kaynanamdan degıstırmelık ıyı oldu, 3 tane cam bıberon,2 tane emzık, 7-8 tane corap, hatanede gıymesı ıcın uyduruk zıbın takımından sonra degıstırıcem, 3-4 tane ayakkabı tarzı aldım dısarı gıderken gıydırmek ıcın renklı, mama kasıgı, bebek çantası, askılar, 3-4 takım dısarı kıyafetı suan bunlar var ama eksıklerımızde var ateş ölcer emzık kutusu v.s bebek arabası daha alınıcak bu kadar😊🤣🤷🏼♀️🤦🏼♀️☺☺😫