Ozgnzgn SevdaPolatts çok sevndim aynı günlerde olmamıza benim hiç mide bulantım tiksinmem koku hassasiyetim yok sadece gaz şişkinlik sorunum var siz de durumlar nasıl 🤗
Ecmelbeyza esrakoroglu10 yaa ne güzel söylüyo yaa ben defalarca sordum şimdi belli olmaz dedi sonra yüzde 50 kız yüzde 50 erkek dedi 😅Allah Allah
Semanurkeles61 Ummuhanaumen aynıyız demek 🥰 çok sabırsızlanıyorum cinsiyeti ne olacak acaba ☺️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hayırlı evlat olsunlar inşallah
Ecmelbeyza demetsarali ağzın ekşi oluyo mu ne yesen benim ağzım ekşi geçmiyo ekşilik çok sinir oluyorum ve o ekşi tat dilimin kökünde midemi kaldırıyo
esrakoroglu10 Ecmelbeyza olmaz mı canım bende de oluyor mide bulantısının arkasından genelde oluyor doktora sordum normal korkulacak bir şey yok dedi
demetsarali Ecmelbeyza aynen agzimdaki tat da bir baska birtek bisiler yerken midem bulanmiyo sonrasinda hep ayni agzimda aci eksi bir tat ve surekli midem bulaniyo 😕
Defneninannesi19 SevdaPolatts 12+3 29 mart ve 2 Nisan arası sezeryan olacagım inşallah 😌 bir aksilik olmazsa henüz cinsiyeti öğrenemedik
Eminik DamlaArjen 12+2 tahmini 9 Nisan bir gün var aramızda ama benim sezeryan olacağı için 9 nisanı beklemeyiz diye düşünüyorum
DamlaArjen Eminik Benim ilki normal oldu insallah Buda normal olacak. Hamileliğiniz nasıl geciyor. ikili tarama yaptınız mı. cinsiyeti öğrenebildiniz mi 🥰