Semanurkeles61 Ummuhanaumen aynıyız demek 🥰 çok sabırsızlanıyorum cinsiyeti ne olacak acaba ☺️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hayırlı evlat olsunlar inşallah
egemommm SevdaPolatts benimde 11+3 salı günü testimiz var ama cinsiyeti tahmin etti bakalım bekliyoruz 😊
Eminik DamlaArjen 12+2 tahmini 9 Nisan bir gün var aramızda ama benim sezeryan olacağı için 9 nisanı beklemeyiz diye düşünüyorum
SevdaPolatts Hadi sağlıkla alalım inşallaah kucağımıza bizimde 23nisan dedi sıkıntı olmazsa sezeryanım zaten
Aysesss Ozlemeymen92 suan cok sasırdım ben 19+1 im doktorum 7 nisan dedi sizinki benden küçük ama 1 nisanmış 🤔
Ecmelbeyza Kızlar sizde de hala bulantı var mı zorlasam kusma olur ama uyuyup geçirmeye çalışıyorum uyku zaten öğlen bastırıyor . Ne zaman geçcek 😭