Bende 8+1 im ama doktorum 1 hafta geri den geliyor dedi . kalp atışını duyduk embriyo yu gördük herşey normal gidiyor normalde 8 mayıs ama 16 mayis da olabilir ama geri den gelen bebekler sonra dan normal haftasına dönüyor . inşallah herkesin bebeği saglikli olur . ben bi dusuk yaptim ondan bu bebeğe cok inaniyorum herseyi olumlu dusunuyorum .