Melisa2409 benim daha hiç bulantım olmadı canım, 500 CC pet şişelerle 1.5 -2 litre içmeye çalışıyorum,önceden haftada 1 bardak suyu ancak içiyordum susuzluk hissetmiyorum hiç o yüzden banada eziyet gibi alışkın değilim, ama olsun bebişlerimiz sağlıklı olsun 🤲♥️