slnklkpt ben de 8+4um. Bulantılarım git gide kötüleşiyor. Daha 3-4 hafta böyle sürecek galiba. İlk gebelliğim olduğu için, seviniyorum bulantı olunca (bebek büyüyor demekki). Ama bütün verimliliğimi de etkiliyor🤢 yanlız olmadığımı bilmek güzel🧿❤️ Selamlar