Gecemavisi Cigdm boş şeyleri okuyup canınızı sıkmayın hiç düşük olmamamiş mesela ama sorun yaşayan insalari okuyup kendimizi endişeye sokuyoruz onun bünyesi nasil neler yaşadi nerden bilebiliriz kendimiz aynı kefeye koyuyoruz okumaya birakin keyfini çikarin 😊
BeritanKaya Aishka bence normal artmış ama işte doktorlar kafa karıştırıyor başka doktora gittiğimde bana göre normal artış dedi dış gebelikle ilgili şuan bişey söylemek çok erken dedi yarın bidaha test vericem cuma günü 294 dü bakalım yarın kaç çıkacak 😢
Aishka BeritanKaya insallah artar canim. Bende usm ile baktilar hic bisey gorunmedi 4 haftalik oldugu icin 1 hafta sonra gel dedi
Anestezist Vasviye bu değerler gebelik değerleri değilki.. yani bir bile değil kim dedi hamilesin diye
Mom653 Kızlar benimde 6 gün önce beta HCG 493.02 ydi yarın doktora gidicem kese görmek için sizce gozukurmu çok endişeliyim 4 sene sonra oldu
Gecemavisi Mom653 daha gözükmez canim ama drnı seçmiş olursun kaç gün geçmişti artacak o zaman görünür
Gkcsmt BeritanKaya bu doktorlar niye böyle ya. Bir bekle az zaman geçsin kese zaten en az 1000lerde gözükür
Gkcsmt Mom653 evet stresli bir süreç gerçekten önce kese sonra bebek sonra kalp atışı 🤗 Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah
Gecemavisi Mom653 benim altı gün önce 1900lerdeydi üç gün sonra gittiğimde gözüktü 🙏🧿😊kendi dr olmayınca tam bilgi alamadım ama tekrar gidicem öncesi ise sizde görürsünüz 😊