Ates2020 haklısın aslında bundan önce bı kimyasal oldu birtanede erken dogumum oldu onların korkusunu atamıyorum üstümden rabbim inşallah banada nasip eder çocuğumu kucağıma almayi , bide şansa eşimle dogudayiz doğu görevinde ilçede doktor bı kaç hafta önce kadın doğum doktoru gitti merkezin yoluda oylebir kötü ki bu değerle daha küçük zaten o yol gidilmez bu perşembe gelicek doktor bende ozaman giderim daha