emirasaff34_ BeritanKaya ve kese bu haftalarda bu değerde görünmez ki sizinki yeni oluşuyo benim 540 dı değerim kese 1500 de falan göründü
BeritanKaya Kızlar bana dua edin bugün verdim yine kan tahlili Cuma günü vermiştim en son 294 çıktı bakalım kaç çıkacak çok heycanlıyım doktorumda haber bekliyor Allah hepimizin hakkında hayırlısını versin inşallah 🙏🏻🌹
Gecemavisi Mom653 daha gözükmez canim ama drnı seçmiş olursun kaç gün geçmişti artacak o zaman görünür
Mom653 Gecemavisi su an 6 gün önce kan vermiştim tekrardan vermedin daha yarın gidicem doktora kese görmeye inşallah
atescan27 BeritanKaya bu değerler çok düşük ben 270 le öğrendim doktora gittim 2 gün sonra 670 çıktı kese oluşma misti 10 sonra tekrar çağırdı kese öyle gözüktü
BeritanKaya Benimde bugün 1313 çıktı doktorum sağlıksız gebelik demişti doktorumu değiştirdim bu doktorum süper bi ilerleme var dedi perşembe ulturasona gidicem hayırlısıyla 🌹🙏🏻
Sebnemrahh BeritanKaya 294 ile kese gözükmez alttan muayne ile 500u bulması lazım en az doktor saçmalamış başka Dr a git herkeste 2kati artmıyor
Sebnemrahh BeritanKaya şehrin en iyi doktoru falan değil demekki keseyi o değerle nasıl görmeyi bekliyor saçmalamış
Gecemavisi Mom653 benim altı gün önce 1900lerdeydi üç gün sonra gittiğimde gözüktü 🙏🧿😊kendi dr olmayınca tam bilgi alamadım ama tekrar gidicem öncesi ise sizde görürsünüz 😊
Bademininannesi Merhabalar çiçekleri burunlarında anneler 🌸 geçen hafta kan tahlilinmde beta değerim 591 çıktı hamile olduğumu öğrendim yarın kadın doğum uzmanına görülecem kaç haftalık hamileyim bebeğim nasıl heyecanlıyım güzel dualarınızı bekliyoruz 🧸💕
Mom653 Bademininannesi ayy bende yarın gozukucem 6 gün önce beta hcgm 493.2 ydi keseyi görürüm inşallah bende