Cansu321 ha bi de bunu soruyım aklıma gelmişken, ben sadece femibion 2 kullanıyorum, başka bir ilaç içmiyorum doktora da sordum sadece o dedi.Siz ne kullandınız peki?Mesala Türkiye de kardeşime ekstra kan ilacı falanda wermişti doktor,burda onu da wermiyorlar sanırım🤷🏽♀️