Okuduklarim karsisinda cok saskinim😱 ben belcikadayim ve burdaki hastanedeki jinekoloji bolumunde butun doktorlar cok iyi ve ilgili cok sukur.. suan 34+4 haftaligim ve bugun ve bundan sonra doguma kadar her hafta hem ebede hemde jinekologda kontrollerim var. Nasil bukadar onemli bir durumda duyarsiz ve ilgisiz olabiliyorlar hic anlamiyorum🤷🏻♀️