Nevriye inşAllah canım Amin. ben her gece yatmadan önce hep dua ederim bebek isteyip olmayanlar için 🙏🙏 inşAllah o güzel duyğuyu yine yaşarız canım 😘❤
yarın haber edersin testi yapınca artık
belki yine yaparım ya ben de bağımlı oldum resmen 😂😂
eşim gününü bekle test alıp yapma diyor zaten. ben de merakına yapıyorum gizlin. şimdi aslı olmayan birşey için ümitlenmeye de ümitlendirmeye de değmez zaten. onun için en iysi böyle sodayla falan adete kadar yola vermek . sadece benim her ay adet belirtilerim tıpkı hamileymişim gibi olur malesef 😂 ağrılar, bulantı , aşerme , göğüs ağrısı sık idrara çıkma ve s.
inanırmısın bi kaş gün önce.gecenin 3de burnuma bol yağda kızarmış köy yumurtası.kokusu.geldi , bizim burda üzerine de şeker tozu serpib yerler bazen. tamda öylesini canım çekti. sanki önümdeymiş gibi. 😂 sonra düşündüm ki zaten iştahlıyım buda adetle.ilgili 😂
bu aralar da aklımda snickersli dondurma var 😂😂 ya ne uzun konuştum ben çenem düştü😂😂😂