Nevriye Merhaba canım nasılsın
ya ben yine ilk idrarla soda testi yaptımm😂😂 yine köpürdü baya. 2.3 sm kadar köpük oldu. ama bu defa yemeğimin etkisi olduğunu sanmadım.
doğrusu ben kaç aydır bunu böyle denerim. hiç bi ay böyle köpürdüğünü görmemiştim..bu ay ilk defa oldu böyle.
belki sen de deneye bilirsin istersen ☺☺
çünkü dün ben inanmadığımı söyledim. ama bugün de köpürünce inanasımm geldi 😄