Nevriye canım bak anlatayım, bende de var takvim. ama ben onunla hesablamıyorum. çünki bazen orda yazıldığı gibi olmaya biliyor. adet başlanğıcı tarihini biri gün sayarsak 14cü gün yumurtlarım. bazen 13te olur bazen 12. ve ya 15. yani ben onu ağrımdan sancımdan anlarım her ay. bidə uzayan şeffaf akıntı ardlnca da pembe ve ya kahve rengi lekelenmem olur. yani ovulasyon kullanmlyorum. ama bu defa bu akıntı ve çok az kan vardı. 9cu gün geldi. ve 15ci gün pembe lekelenme oldu. şaştım kaldlm 😅😅 içimde şüphe oldu belki 9cu gün gelen akıntı içerde kalan spermdi. ama iki gün öncr olan ilişkiden bişey kalırmı içerde kafam çok karıştı bu ay anlayacağın.
şimdi senin takvimdeki dönemlerde ağrın akıntın falan olrmu? aslında en güzeli adetden temizlenip sonra gün aşırı ilişkiye girmek.20ci güne kadar falan . tam hansı günde yumurtlama olduğunu öğrenmek istersen bir ay ovulasyon testiyle takip ede bilirsin. ama inşAllah hiçbişeye gerek kalmaz bu aydan canım 😘❤❤