Nevriye evet. eşimde sperm 0dı
o yüzden olmadı canlm. aslında biz sevgiliyken ben biliyordum bunu. ama hergün dua etdim. eşim de keçiboynuzu pekmezi cevizler falan kullandı. hiç beklemiyorken sayı 3 milyon olmuştu. az olsa bile yine beklemedğimiz birşeydi. maddi durumdan dolayı olmadı uzun bi tevadi almak. ama bu ay hamile olsam da olmasam da Ekimde tedaviye başlayacak eşim , Umarım herşey güzel olur. ben hiççç umudumu kayb etmiyorum ☺