ipeksfr
Bana da direk normalden bahsetti; bende kendime hiç güvenmediğimi, kan aldırırken bile isyan çıkardığımı söyledim. Kendisi de bikaç anneyi ikna edip daha sonra tam doğum esnasında vazgeçtiğini hem annenin hem bebeğin tehlikeye girdiğini söyledi tehlikeye atamam o zaman dedi. Birde bende genital siğil çıktı sonradan, istesem de normal sakıncalı şuan bana. (İstemem yan cebime koy modundayım😄)
Ama nursel hoca ve ebe ekibi çok iyiymiş bi bayanla konuşmuştum hiç bir sıkıntı yaşamadım dedi😊