Cakil01 açken parmaktan kan alındı. Sonra kola kutusnda bildiğinz beyaz gazoz tadında şekerli suyu içtim asitli giibi böyle. Tadıda güzel yani beyaz gazoz gibi😀 ilk saatte 1 kan alındı kolumdan. 2. Saatte tekrar kan alındı. Sonra çıktım. Öğlden sonrada arayıo sonucu öğrendim. Hiç bişeyi yok cnm stres yapma. Ama tek başına gitme 2 buçuk saatin falan geçiyor laboratuvarın önünde oturuyorsun