Mis0801 GamzeIleri ben de Acıbadem e hale erbaş a gidiyorum 25. Haftadayız .doğum fiyatlarını aynen bu şekilde söylediler
SedaOzbier Hnfth pahalı 🙂 2 kontrolden birinde ücret ödüyorsun 400 tl.. ama asıl sorun doğum..onun fiyatını bende merak ediyorum 🙁