Mihrimahhh07 hayır doktora gittiğimde önce d vitamini ve magnezyum ilacı verdi üç ay dene baktın hala kötü hissediyorsun psikoloğa göndereceğim dedi ama bir değişiklik olmadı oğlum büyüdükçe bende onla vakit geçirdikçe kendimi daha iyi hissettim beni depresyona sokan eşimdi hiç yardım etmezdi hiç ama oğlum büyüdükçe dertleri de azaldı alıştım galiba ondan sonra da yavaş yavaş her şey düzeldi ikinci oğlumda da eşim yardım etmeyecek biliyorum bunun için en başından kendimi hazırlıyorum o gün geldiğinde yine aynı olacak her şey ama bu sefer ben kendimi neyin beklediğini bildiğim için geçecek diyerek rahatlatacağım ama eşim eğer bunda da aynı olursa onu boşayacağımı söyledim bana en çok destek olması gereken yerde sadece kendi keyfini düşünürsen bu sefer sineye çekmem alır çocukları giderim dedim neler olacak bilmiyorum