Mihrimahhh07 ilk çocuk olduğu için eşim çok başkaydi o dönem ☺️ sağ olsun bebek daha kipranmadan ayaklanirdi hemen bakardı kucağıma verir emzirmemi isterdi çok yardımcı oldu ben uyanmadan o kalkardı kontrol ederdi kayınvalidem çok kotulestirdi beni misafirler geldiğinde gulmemi kalkıp ikramlık hazirlamami isterdi hep eşim hiç yanimdan ayrılmadı misafirlerle hep ilgilendi 2 ay kadar hem çalışır tüm gün telefonda benimle birlikte ağlardı akşamda bebekle ilgilenirdi 3 aykadar sürdü sonra dışarı çıkınca iyi hissettim kendimi yemek yemek gibi mesela bu benim için çok büyük biseydi bebekle dışarda yemek yemek 😂😂😂sonra kendi kendime yapabilirsin dedim ve başardım hatta ailem şehir dışında onlarin yanına gittim çok iyi geldi çok toparladım ve ozmn bebeğimi sevmeye başlamıştım ikimizde alışmıştık birbirimize artık bugünde 4 yaş aşı varmış gidicem şimdi Allah yardımcımız olsun