Yuyaal çok çok önemli bir konu öngörmesi de zor doktor çok önemli bu konuda ben özeldeki doktoruma normal muayeneye gittim 39.haftadaydımsol sol elim ve ayağım çok şişiyor hızlı kilo alıyorum dedim normal dedi tansiyonum 13 e 7 ydi bebek hareketleri zayıf seni yatıralım dedi ama saatlerce yanımıza gelmedi biz de çıktık hastaneden devlete gittim iyi ki de gitmişim hem normal doğum sancım başladı poliklinikte hem de tansiyonum 14 10 olmuştu hemen yatış verdiler açılma arttıkça tansiyonum arttı 16 10 oldu hemen acil sezeryana aldılar şimdi iyiyiz çok şükür ikimizde ama rabbim korudu çok zordu beynim yerinden çıkacak sandım. 4 günlük olduk bile bulanık görme hızlı kilo alma ödem tansiyon mide bulantısı baş dönmesi son zamanlarda benlm belirtilerim bunlardı bir gariplik olduğunu anlıyorsunuz ama Dr normal deyince ben üstüne düşmedim keşke daha önce başka doktora da gitseydim bu kadar sıkıntı çekmezdim rabbim korusun meleklerimizi ve bizi. Başka sormak istediğiniz olursa cevaplarım.