Yuyaal kesinlikle öyle en azından şimdi emin oldum içim daha rahat. Diyetisyene de gidiyorum sürekli tahlil sonuçlarına göre yemek listesi hazırlıyor. Kilo almamak gerekliymiş ve günlük aldığımız protein miktarını ayarlıyor sonuçlara göre azaltıp arttırıyor. Bence sen de git. Benim onun sayesinde ödemlerim de azaldı