Ben 9 yıl önce yüksek tansiyon ve vücutta ödem ile 36.hafta da 2750 46 cm oğlumu dünyaya getirdim.Çok şükür küvöze girmedi sarılığı hafif atlattı Şimdi 10 haftalık ikinci bebeğime hamileyim tansiyonum 13 8 12 8 12 7 yani doktor preklemsi 20.haftadan sonra baş gösterir panil yapma dedi. Tansiyonumu yükselşetecek herşeyden uzak durmaya çalışıyorum. Limonlu su içiyorum hamur işi pilav yemiyorum. Dengesiz beslenme ile ilgili olduğunu düşünüyorum 21 kg aldım oğlumda ve çok yedim gerçekten tuzu yalıyordum resmen lütfen dengeli beslenin inşallah bunda tekrar yaşamam