Busrabdullah_123 mom#10717795 benim jormld phdmom benim jormlde yoktu cnm çok şükür hamilelikte cıktı normlde hep 25 kullaniodum 7 ayima gelince önce 50 oldu sonra 75 geçen aya gore yine düşüre bakalım inşallah
Busrabdullah_123 Mom092 Mom092 benim geçen ay 4 kusurdu bu ay 3 kusur bakalım bir dahaki ay allah büyük insalah hepimziinki nirmle grer
Busrabdullah_123 Baharmom dorukhan_nehirada_moms canım zaten bebek büyüdükçe bünye ihtiyaç duyuyomus ondan oluyomus
Nida_Y Busrabdullah_123 e tamam ilaç kullanıyorsan yeterli ekstra gıda takviyesine gerek yok. Benimde hamilelikte çıktı maalesef
Mspimpirik Happybabyyy hanimefendi net olarak bilmedgimiz bir konuda bir beyanda bulunulmadi..sadece ceviz yiyerek tsh dusuremezsiniz..ama bagisiklik sisteminizi dogru yiyeceklerle kuvvetlndrirseniz tsh etkilenmeyebilir..buda gebelikte cok mumkun degil cunku ilk 3 ay dusen tsh bebegin kilosu ve sizin kilonuz arttikca yukseliyor..her gun ceviz yiyorum mesela ve yumurta ama artiyor
Happybabyyy Mspimpirik normal ceviz degil. Brezilya cevizi lutfen detayli arastirim. Dunyadaki en onemli selenyum kaynagi. Altin değerinde
Anne18 Busrabdullah_123 canım 7 den 1.45 e düşürdüm ben sabahları 5 yada 6 da aç karınla aldım hep hapları ı alıyorum da halan
Busrabdullah_123 Anne18 aaa sabah erkenden alınca daha çok faydası oluyo demkki tamam cnim denerim onu çok teşekkür ederim
Busrabdullah_123 Anne18 tamam cnim benim çok teşekkür ederim bende deniycem bunu allahın izniyle bu sabhtan itibaren 🥰
Melike145334 Busrabdullah_123 benıö 4.67 çıktı 26 haftalığım ıki gün oldu ılaca başladım zaten genelde herkese aynı ılacı verıyorlat be ay nasıpse duzenlı kullanıp kan vereceğim
Anne18 Busrabdullah_123 dene kuzum erkenden iç bak nasıl düşüyor değer birde 1 2 saat sonra kahvaltı yap ki ilaç etki etsin tam
Busrabdullah_123 Anne18 ben içiyordum hemennkahvalti yapiyordum cnm demkki ondan olmadı faydası cnki binaya kadar cikmamsti hiç gerçekten cok teşekkür ederim 🥰bir ay sonra bağlık sonucunda dusus görünce size özelden yazacam 😀😀