sdkince Busrabdullah_123 benim hamilelikten önce normaldi hamile kalınca 5e yükseldi direk ilaca başladım sabah kahvaltıdan yarım saat önce içtim hep geçen hafta kontrolde baktılar 1.3 e düşmüş bir süre ara verip tekrar bakıcaz sabah aç karna alınması çok önemli dedi doktorum bana.
Busrabdullah_123 sdkince benim de hamilelikten önce yoktu hatta hamileligimn ilk aylarında bile yok deneceek kadar di 7. Ayında cıktı bende ilacı alip hemen kahvaltı yapiodum sanırım onun için faydasini göremedim