Mom092 Öncelikle geçmiş olsun benim de 3 hafta önce eşim pozitif çıkmıştı. Karantina süremizi bitirdik. Ben de belirti yoktu ama çok sıkı önlemimizi aldık. Sabah d vitamini damlası ile başladık, kahvaltıdan sonra bir tatlı kaşığı keçi boynuzu özütü aldık, gün içinde eşim c vitamini ve ilaçlarını aldı, En önemlisi turşu suyu içtik ve bol bol turşu yedik. Hamilelere zaten ilaç verilmiyor. Kendi vitaminlerinize devam edip bol su içiyorsunuz ve bağışıklık güçlendirici şeyler yiyorsunuz. Evde eşinizle tuvalet dahil her şeyi ayırın. Yanyana maskesiz durmayın ve evi bol bol havalandırın. Canınızı sıkmayın geçecek👍