Merve0586 Mom092 Allahım şifanı versin canım hiç korkma Strese girme bu günlerde geçecek ve bebeğimizi sağlıkla alacağımız kucağımıza dua et bol bol 🙏🙏🙏
Mesrab Mom092 İnşallah testiniz negatif çıkar benimde başıma geldi,bizde evde karantinada test olmayı bekliyoruz😔Allah bebeklerimizi bize bağışlasın
Edakuz58 @Eylusunannesi#çok gecmis olsun ya bu hastaligi herkes gecrecek zaten sen bol bol meyve tüket kemik kaynat suyunu ic sarmsak sogan yogurt bunlari tuket Allah’n izni ile atlatrsin hemen bebisede bisey olmaz cogu kisi hamile olup atlatiyor
Mom092 Edakuz58 hepsini yapicam canim.doktorumuda aradik zaten bol sivi tuket dyor bal zencefil ye dedi oksurugun icin bakalim atlaticaz insallaah
Mom092 Melisa95 tek rahatlatan sey bu zaten icimi kuzum bebislerimize bisey olmuyormuss rabbim korusun atlatiriz insallaah
Betul_01 Mom092 benim eşimin ki de pozitif, bende test yaptıracam 37+4 hamileyim öksürük ve sırt ağrısı var bendede