Benim yegenim de 3 yaşındayken aynı sorunu yaşamıştı. Aslında birinci neden o yaşta çok hızlı düşünüyorlar ama kendilerini ifade ederken bu hıza yetişemiyorlar. Sana birşey söylerken baska seyler düşünüyor ilk neden bu. İkincisi de benim evlilik sürecime denk gelmişti, eniştesini kıskanmıştı biraz 🤗 onunla da ilgili olabilecegini düşünmüştük. Sanırım doktor da hayatında bir değişiklik aileye dahil olan, çıkan biri var mı diye sormuştu. Belki sizde de böyle bi durum olabilir. Kendi içinde özgüvenini zedeleyen bir durum olabilir veya dediğim gibi hızlı düşünmekten dili dönmedigi icin kekeliyor olabilir. Bu arada yegenım sonradan o durumu biz birşey yapmadan kendi kendine aştı. O yüzden canını hiç sıkma geçicidir ama tabi yine de gözlem yap başka bir neden de olabilir, ihmal etme