Lonelinesss canım ben üniversite kazanıp uzağa gittiğimde yigenim kekelemeye başlamıştı bana çok bağlıydı evde benim olmadığımı gördükçe ağlıyordu. Ablam annem benim nerde olduğumu neden olmadigimi güzelce anlatınca benimlede görüntülü konuşunca bende ona anlatınca duzelmisti. Belki evden alıştığı yerden uzak başka bi yerde kaldığı farklı bi düzen olduğu için ve orayı sevmediği için olmuş olabilir mi yanınızda babası yoksa ozluyodur belki aklıma bu geldi. İstersen evinize gidin konuş onunla ve psikoloğa gidin. Cocugunuda bi yere tek başına bırakma canım gidicekseniz beraber gidin görmek isteyen varsa size gelsin zor bişey değil. Kaç yaşında