NaimeYilmaz Lonelinesss yinede tebrk ederm sizi bir akrabamın cocugu 4 yasına geldı hala net bir cümle kuramıyor babasıda gec konusmus dıyıp duruyorlar dıyorum doktorlar bas bas bagırıyor cocukların geç konusması genetık bir sorun degıldır ilerde gelişimini etkimer kekeme olabilir diye yok onunkı babasından dolayı öle dıyorlar . Siz en basından önlem alarak en dogrusunu yapıorsunuz ınanın 🙏
Lonelinesss NaimeYilmaz evim yeni ayrıldı konuşamıyordu baktım sorun var 5 ayda hergün konuşturdum kelimeler öğrettim çok şükür konuştu anlatıyor herşeyini inşallah hemen düzelir üzülüyorum çünkü konuşuyorum hep anlatıyorum kardeşin olsa beraber bakıcaz seni çok seviyorum kardeşinde seni çok seviyor diye herşeyi konuşuyorum 😔
NaimeYilmaz Lonelinesss en doğrusunu yapıyorsunuz onlar maalesef cocugu bitki gibi sakin kenarda yaramazlık yapmadan durması gerektıgıne ınanıyor . Eminim annesi olarak en iyi yolu bulacaksınızdır
Obsesifk Şehir bölge hastanesi varsa ordan bakabilirsin bölümlere erzurumdaki bölge hastanesinde çocuğa dair tüm bölümler vardı
Lonelinesss NaimeYilmaz inşallah Yok onlarda tam tersiydi hep yaramazlık ve oyundu çocuk bu yüzden konuşmuyordu aklı hep oyunda olduğu için çok şükür 🙏 inşallah iyi olur
Gizemimibekliyorum Lonelinesss Çocuğuna bağıran bir anne misin? Belki farkında değilsindir hepimiz kızıyoruz bağırıyoruz; ama çocuklarda çok büyük yıkıma sebep oluyor bu durum? Bi gözden geçir durumunuzu. Benim aklıma ilk bu geldi.
deletedmom43 [bilinmeyen] İlla yazdıklarımın ucuna canım lafını eklemem, gülücük mü koymam gerekiyor? Bunlar olmayınca terslenmiş mi oluyorum?
Knber deletedmom43 hayır Can'ım bilerek evlendim sevdim ailemde cocuk var olmaz diye vermedi bende kaçtım kaçmaz olaydım evlendiğim günden beri 1 kere yüzüm gülmedi çok seviyodu beni gözünden sakınırdı kaçana kadarmış resmen bakıcı yaptı beni çocuğuna ne bi ilgi ne bi muahhabbrt çocukla ilgili konuşursan çocuğu över durursan saatlerce konuşur başka bi konu olsun yorgun yada uykusuz hem çocuğa bak diyo hem kızma bağırma hemde bana şikayet etme akşam yemeği yeriz tv karşısında uzanır çocuğuna yanına Acar'lar çizgi film ben yokmuşum gibi her pazar mutlaka hayvanat bahçesindeyiz çocuksuz bi yere gidemeyiz ben uyku saati yapalım 10 da yatsın dedim Allah'ım düşman oldu Ada'm bana cocuk 10 da yatar kendi 10:15 de çocuk 1 e kadar otursa oda oturur eve bi şey alınacağında bana sormaz bile çocuk verir kararı cocuk da daha 5 yaşında
Knber deletedmom43 çocuk bide ortalığı karıştırmayı biliyo anlatamam diyo ki babamın yanında seni bilerek kızdırıyorum sen küsüp gidince odana biz içerde çizgi film izliyoruz kaynamın yanından gelir onu kötüler halasının yanından gelir onu kötüler babasının yanından gelir onu kötüler bide yanlarında söyleyince ben öyle demedim sen yanlış anlamışsındır der o kadar fena bi çocuk anlatamam
deletedmom43 Knber Eşinle düşkünlük seviyeniz nedir? Yani şöyle anlatmaya çalışayım, sen çok ilgi gösterir misin ona, üzerine düşer misin? Sen onunla 6 birim ilgilenirken, o seninle 1 birim mi ilgileniyor mesela?
Knber deletedmom43 aynen öyle o yorgunken bile ayaklarına masaj yaparım ama ben hasta olsam kaç al der geçer