Baybymucize yaa canım benim ya anlattıklarını agzım açık okudum ya.Allahım daha beterinden korusun.Bi daha yasatmasın suan iyi misin agrı dısında bişey varmı kanama falan yok değilmi. benim bu kadar bilgim yoktu kesinlikle ölçtüreceğim o zaman,bebeğe temas riski zarar riski varmı işlem yapılacagında, bide bu ölçümü kaç tle yapıyorlar ?