07Rukiye07 aynısını bende 8. Haftada yaşadım canım aşırı şiddetli parça parça düşen Bi kanama kesin bebegimi kaybettiğimi düşünürken kalp atışını duyduk 3 gün hastanede yattım aralıksız serum taktılar cıktık aynı gün kanamam durdu cok şükür 1 hafta kadar kahverengi leke geldi. Hastane sonrasında günde 3 progestan hap hafta bir pruloton igne vuruldum bugün tam 16 haftalık olduk. Şimdilik iyiyiz o sıra neden kanama olduğunu anlayamadık şimdi fiziksel olarak iyiyim fakat plesenta asagıdaymış kanama riskim düşük tehlikem devam ediyor ne olacağı hiç bilinmez hersey takdiri ilahi. Kendine dikkat et ve Allaha sığın veren o alan o nasipleri varsa sağ salim gelecek inşallah bebişlerimiz