Humaa-1 doktorun sorun yok dediyse yoktur canım yerleşme kanamasj olabiliyor. Bende de simdiki gebeliğimde 1 günde 2 sefer falan lekelenme oldu kahverengi ama eşimle birliktelik olmuştu ondan oldu sanırm. Birdaha birliktelk yasamadım korkumdan. Muayenelerini aksatma doktoruna güven Allaha sığın bişeycik olmaz 🤲🏻